30 januari 2011

Het ganse pakketje

En het blijft maar duren. Ik geraak maar niet van die griep af. Ik heb ondertussen ook buikgriep bij. Ja ik heb echt het ganse pakket gekregen. Vandaag kreeg ik ook nog pijn aan mijn kaken en tanden en zit mijn neus weer pot-toe. Help, ik ben het nu wel heel erg beu.
Morgen terug naar de dokter want voel me echt niet in staat om op mijn benen te staan, laat staan werken.
Ik heb helemaal nog NIETS van handwerk kunnen doen. Daaraan weet ik dat ik helemaal nog niet
goed ben. Pffffff, hier zo liggen te niksen en toch niet in staat zijn om ook maar iets te doen. Het enige dat ik nu dus veel doe is TV kijken, niet echt mijn hobby :-)

Hopelijk voel ik me snel weer beter.

Snoeki-tik,

Mireille

1 opmerking:

petrashandwerken ..steekje voor steekje zei

.. dan heb je 't flink te pakken!
dat is inderdaad NIET leuk!
van harte beterschap en sterkte gewenst!
groetjes, Petra