5 februari 2011

Wat een achterstand

Ben d'er eindelijk terug. Ben zo goed als genezen. Het enige dat ik nog heb, is pijn aan de kaak en tanden van de sinussen. Maar ooooo wat heb ik nu een achterstand op mijn handwerkjes. Ik moet nu nog mijn huiswerk van het klossen maken en mijn huiswerk van patchwork. De komende maand echter ga ik beperkt in tijd zijn want we doen verbouwingen in onze living en keuken. Vandaag is mijn man begonnen met de vynil van de vloer te halen want daar gaat nu een tegelvloer komen. Er is nog heel wat te doen. Een ding is zeker het moet op 3 maart af zijn want dan wordt de nieuwe keuken geleverd en geplaatst. Ik probeer toch af en toe nog te handwerken nu ik weer beter ben.

Snoeki-tik en nog een fijn weekend,

Mireille

1 opmerking:

marion zei

fijn dat je weer beter bent