26 januari 2011

Ook ik

ja, ook ik ben zoals zovelen onder ons geveld door de griep.
Het was zondag begonnen met een loopneus, 's avonds met overal pijn en koorts. Maandag heb ik mijn dag redelijk rond gekregen en was dus gisteren ook nog gaan werken maar het ging totaal niet, ben dan maar 's avonds naar de dokter gegaan.
En ja hoor, een viraal virus, dus met andere woorden GRIEP. Gaat alleen over met rusten, hoestsiroop en af en toe iets voor de koorts en de pijn. Meer is er niet aan te doen.
Heb vandaag bijna de ganse dag geslapen. DH moest werken en mijn dochtertje heeft het ook zitten en kon dus ook niet naar school. Gelukkig was mijn papa d'er die zich over mijn kleine meid heeft ontfermd.
Deze avond ben ik ook met mijn meisje naar de pediater geweest en ja hoor dezelfde uitslag. We moeten met zijn 2en uitzieken, dus de rest van de week thuis.
Ik kan spijtig genoeg niet handwerken en lig hier maar, nu voel ik me al iets beter daarom dat ik even mijn pc op de buik heb genomen.
Gisteren voor de eerste keer een film gekeken zonder handerwerkje in mijn handen. Vreemd voor mij. We hebben de film "Alles is liefde" gekeken. Mooie film maar verkeerd seizoen.
Zo ik ga maar mooi weer rusten.

Snoeki-tik,

Mireille

2 opmerkingen:

petrashandwerken ..steekje voor steekje zei

lekker "uitzieken"! Mireille ..
en BETERSCHAP!
groetjes, Petra

Amarins zei

Beterschap, hopelijk ben je weer gauw opgeknapt.
Groetjes,
amarins