4 april 2011

Wat een week

 was vorige week. Ik hoop dat deze week een aangenamere week wordt voor mijn dochtertje.
Ze is namelijk ziek. Heeft verleden week tot wel 40,8° koorts gehad.
Koorts is eindelijk afgenomen, vorige dagen was het nog alleen 's avonds en sinds gisteren is de koorts weg. Hopelijk blijft die wel weg.
Ze zegt wel dat ze pijn heeft aan oortjes, benen, buik. Bloed werd er al genomen maar niets speciaals.
Ze zit wel met een serieuse hoest, die hardnekkig aanwezig blijft. Heeft net haar antibiotica op maar gaat nog
steeds niet beter. Volgens pediater moeten we gewoon afwachten.
Ik vind dit toch maar vreemd en ga straks toch maar eens een 2de opinie vragen bij een andere dokter.
Ik maak me echt wel zorgen, borduren of patchen lukt niet zo. Wil wel iets doen maar mijn hoofd staat er niet echt bij.

Het enige lichtpunt de voorbije week was mijn pakketje dat ik met de post mocht ontvangen van hier.
Had een patroontje gekocht van LHN en het garen van crescent voor dit werkje.
Ook een ornamentje met patchwork hartje
en iets lekkers in stof :-).






 



 Had over enkele weken ook al mijn heel mooi garen ontvangen van Nina

6 opmerkingen:

petrashandwerken ..steekje voor steekje zei

LEUK, Mireille!!..twee zielen één gedachte" ;-)
heb dezelfde besteld
"Home of a Needleworker", vond 'm érg goed passen bij 't "huisjesproject" van LHN!
Hopenlijk gaat het snél wat beterder met je dochtertje.. Veel beterschap!
groetjes, Petra

Joze zei

Mireille ik hoop dat het nu beter gaat met je dochtertje, kan me voorstellen dat er dan even niets uit je handen komt. Je hoofd staat er niet naar. Als het beter met haar gaat kun je gelijk aan de slag met je nieuwe borduurtje.

Liefs Joze

Hennie zei

Mireille beterschap met je dochter ! ! !
Leuk borduurwerkje heb je gekocht.
Groetjes Hennie.

marion zei

prachtig borduurwerk wat je gekozen hebt.

Beterschap met je dochter, bij ons heeft na veel narigheid een homeopaat veel oplossingen gebracht. Misschien een tip.

Elza zei

Heel veel beterschap met je dochter en ik hoop dat het heel snel opknapt.
Enige patroontjes va LHN ik maak er ook veel ze zijn zo mooi.
En het garen is ook heel mooi om mee te werken.
Groeten ELza.

Mireille zei

Petra, leuk dat je net hetzelfde hebt aangeschaft. Vond het ook zo toepasselijk daarom dat ik het genomen heb.
Marion, het gaat nu beter met mijn meisje, maar ik zal je tip wel in mijn gedachten houden. Thanks.
Elza, ja het was moeilijk kiezen in het begin voor een LHN patroontje maar toen ik deze zag was het snel beslist :-)

Groetjes,
Mireille