17 maart 2011

Twee boeken uit

Zo dat was weer een tijdje geleden dat ik nog eens een boek uit had en
nu heb ik er TWEE uit.
De ene is van Lisa St. Aubin de Teran: "een huis in Italië": is meer een beschrijving van de
omgeving ende bevolking van een dorp. Het was niet echt mijn ding.



De andere is van Jennifer Crusie: "Laat mij maar even": is een boek dat zeer makkelijk leest, echt iets voor een avondje wanneer men geen zware lectuur kan verwerken, gaat over een detectivebureau waar een dame gaat werken. Heel leuk.


Zo ga nu alle huishoudelijke taken doen want heb straks klossen.

Snoeki-tik,
Mireille

1 opmerking:

petrashandwerken ..steekje voor steekje zei

"lezen".. leuk!
liever laat ik me echter "voorlezen" ;-)
door de radio dan wel..
kan ik ook nog "borduren"!
fijn weekend en groetjes,
Petra