18 maart 2011

Hearts and hands for Sendai

Mag ik even langs deze weg jullie hulp vragen voor het zwaar getroffen Japan.

Ik heb een vriendin (mailvriendin) Hideko,  ik heb haar enkele jaren geleden leren kennen via een Crazy  Quilt  International forum, die woont in Sendai. Met de groep CQI is er een project opgestart om te helpen met steun.
Voel je vrij om even de site te bezoeken en te kijken of je eventueel een bijdrage wil leveren (patchworkblok).
http://crazyquiltinginternational.blogspot.com/2011/03/hearts-and-hands-for-sendai.html

Alvast dank in naam van ...



Snoeki-tik,
Mireille

4 opmerkingen:

marion zei

goede tip, dank je wel

petrashandwerken ..steekje voor steekje zei

dankjewel voor het doorgeven Mireille,
een MOOI intiatief van 't "crazyquiltinginternational"..
zelf kan ik helaas niet quilten,
mag ik "de linken" daarom op m'n blog plaatsen?
groetjes, Petra

Hideko Ishida zei

Mireille, thank you very much for your kind thoughts for us!! Hideko

Mireille zei

@ Hideko, no thanks it is with pleasure and of the deepest of my heart.

@ Petra, heel graag zelfs. Alvast dank.

Groetjes,
Mireille