23 januari 2012

Valentijn project

Het was afgelopen weekend IHSW en had me ingeschreven.
Oh wat had ik er zo'n zin in maar toen kreeg ik migraine, ja daar ging mijn
borduren hé. Het kijken naar mijn patroon lukte niet, al zeker niet met mijn vergrootglas.
Omdat ik me toch niet zo ziek voelde en toch wel iets wou doen, ben ik mijn nieuw project
gestart: een Valentijn quiltje. Met de nodige medicatie heb ik een half dagje kunnen handwerken.
Ik heb nog geen enkel romantisch tafelkleedje dus even in mijn eigen winkeltje gedoken en
mijn rozenstofjes opgezocht.
Ik ga ze combineren met sierstofjes die ik ook nog liggen heb. Hoe het gaat worden weet ik niet
want het is niet volgens een patroon dat ik werk maar gewoon wat onder mijn handen komt.
Hier 2 foto's, één met flits en één zonder flits. Ik kon niet kiezen daarom :-)



Deze week hoop ik verder te gaan met het borduren van mijn dochter's foto.

Snoeki-tik,

Mireille

1 opmerking:

Joysze zei

Quilte looks beautiful, Mireille. The fabric is lovely.