6 januari 2012

Nieuwe Jaar, Nieuwe Voornemens

Om te beginnen:

De aller aller BESTE WENSEN voor 2012.

Zoals iedereen heb ik ook mijn voornemens.

Mijn voornemens zijn dan wel alleen op handwerk gebied.

Ik ga proberen om niets nieuws te beginnen van kruissteekwerkjes.

Ik heb 2 borduurprojecten waar ik graag aan verder zou werken, dat zijn
- de foto die ik om laten zetten heb van mijn dochtertje naar een kit
- het pakket "Alfabet van de Kikker en de Prinses"

Op gebied van patchwork:

Ik heb één werk waar ik aan bezig ben en dat is het dekentje voor mijn dochtertje.
Deze moet eerst af alvorens ik iets anders zal beginnen.
Een project dat volledig klaar geknipt ligt is een flanel quilt maar dat is om aan te werken
tijdens de zomerperiode aan de zee.
Ook staat op het programma om een schaapje van Tilda te maken, al het materiaal heb ik al.
Voor de rest zal ik wel zien wat er op mijn weg komt. Projecten genoeg in mijn hoofd maar
ik wil niet te veel beginnen.

Mijn hobby scrapbooking stond op een heeeeeel laag pitje. Sinds deze week heb ik me voorgenomen
om daar verandering in te brengen want ik heb inmiddels een stapel foto's van mijn dochtertje.
Deze week heb ik het onderwerp Paradisio 2010 afgewerkt en ben gestart met de hoop foto's van
Euro Disney 2010.

Dan is er ook nog het lezen, maar dat doe ik vooral aan de schoolpoort wanneer ik wacht op mijn dochtertje
en voor het slapen. Een voorraad boeken is geen probleem, ik heb inmiddels een hele kast vol en ook nog
enkele Ereader boeken.

Omdat ik tracht te werken aan WIP's heb ik me ingeschreven bij de WIPocalypse.

De komende dagen zal ik wel niet veel kunnen werken omdat mijn dochtertje wordt geopereerd.
Ze heeft namelijk veel last van oorontsteking en men gaat nu buisjes plaatsen.
Hopelijk heeft ze er niet al te veel last van.

Zo we zijn weer up to date en zijn bijna klaar om aan het weekend te beginnen.

Snoeki-tik,

Mireille

3 opmerkingen:

marion zei

sterkte met de operatie en ik ben heel benieuwd naar je werkjes

Measi zei

Thank you for joining the WIPocalypse, Mireille - I've added you to the participant list.

I hope your daughter's surgery goes well and that she recovers quickly.

Hetti zei

Het zijn inderdaad hele goede voornemens daar kom je het jaar wel mee door,veel plezier ermee!

Veel sterkte en snelle beterschap voor je dochtertje Mireille,

Groetjes,