11 december 2011

Aftellen

Ook hier tellen we af naar Kerst. We vinden dit een fijne periode met gezelligheid en feestjes.
Ruim twee weken staat de kerstboom, zo kunnen we er toch even van genieten hé, anders al dat werk voor maar twee weekjes.
Dit jaar terug mijn bruin/beige versiering gehangen.





Wat heb ik nog zoal gedaan, wel mijn boek Illusions is uit. Oh ik hoop dat er een 4de deel gaat uitkomen.
Nu ben ik begonnen aan het boek "De tabaksbruid" van Deeanne Gist, een heel ander genre maar wel leuk om eens terug in de tijd te gaan.

Heb gisteren ook een blok afgewerkt voor het deken van mijn dochtertje. Nu kan ik verder met mijn blokken aan mekaar te zetten.


Ziet er niet uit zo met kreuken maar dat wordt mooi glad gestreken.

Ik wens jullie nog een fijne zondag toe.

Snoeki-tik,
Mireille

3 opmerkingen:

Miny zei

Wat mooi is je kerstboom geworden, leuk in die warme kleuren. Blok voor je dochter is leuk.

Groeten Miny

Joysze zei

I love your tree, Mirelle. It's so full and bursting with colors. :D

Cute blankie for your daughter. :D

Hetti zei

Heerlijk he Mireille de kersttijd.
Je huis en de kerstboom zien er sfeervol uit, geniet ervan ;-))
Groetjes,