18 augustus 2011

Hoe dom

Hoe dom kan je soms toch zijn hé. Ik was vast van overtuigd dat ik niet genoeg stof had.
Tot mijn mama mijn patroon eens bekeek.
Ze maakte me de opmerking dat ik veel te veel aan het aanzetten was want dat ik de bloemen
niet vol moest maken.
Heb toen ook maar eens goed naar mijn patroon gekeken en ja hoor ik zat compleet mis.
Ik moest geen volle bloemen aan mekaar zetten maar 1 rij volle en 1 rij halve bloemen.
Op die manier kon ik blaadjes recuperen en had ik dus voldoende stof.
Bloos bloos.....

Moet de 2 rijen nog aan mekaar zetten en dan zijn ze klaar voor op de ondergrond te appliceren.



Heb voor het overige ook nog 2 boeken uit.
Het 1ste is een e-book: Bubbels en het 2de boek Wings van Aprilynne Pike.


Wings heb ik leren kennen via Carin. Ben zelf ook gefascineerd door de elfenwereld.




Ben al benieuwd naar het vervolg, daarom ligt het boek Spells al klaar.

Snoeki-tik,
Mireille

2 opmerkingen:

Joysze zei

Aren't moms the best?? :D I'm so glad you had enough fabric after all. Can't wait to see it come together. :)

petrashandwerken ..steekje voor steekje zei

mooie stofjes en prachtige bloemen..
ben benieuwd hoe 't gaat worden!
groetjes, Petra