17 juli 2011

Vakantie, wat gedaan

Wat een week, en ik had vakantie. Ja wat doe je dan hé met een kind van 3 jaar in een caravane terwijl het
buiten bakken water giet. De ganse dag handwerken is dan ook niet mogelijk hé want dat zou zij niet goed gevonden hebben.

De eerste dagen van onze vakantie viel het nog mee, we hebben een bezoek aan Brugge en Oostende gebracht. Ja ook een dagje Plopsaland De Panne.
Zelfs een namiddagje strand hebben we kunnen doen, zo een warm dagje hebben we gehad :-)

Toen kwam de regen en zijn we een namiddag naar het zwembad getrokken.
Mijn dochtertje heeft zich daar goed geamuseerd en vond  de regen dus niet zo erg.
Het bleef echter regenen de dagen daarna en zijn we  dan maar vroeger naar huis gekomen.
Gisteren zijn we naar het Shopingcenter te Wijnegem geweest en oooh wat hadden ze daar voor de kindjes
voorzien ....... ja een enorme zandbak. Ze heeft dan toch nog een keertje in het zand kunnen spelen en ze heeft  weer een zeer geslaagde dag gehad.

Ik heb me ook wel vermaakt tijdens de "zomerdagen", heb dan wel niet veel gehandwerkt maar heb  's avonds tot de nacht als een kind gepruld aan mijn nieuw speeltje "de I Pad2". Wat een geweldig ding. Had ik het geweten dat hij zo leuk, handig, ... was dan had ik hem al langer in huis gehaald.
Het meest geprul was met mijn netwerk provider. Eerst geen verbinding met mijn mail, dan wel mijn inkomende maar niet mijn uitgaande dan weer problemen om die te openen en ga zo maar verder.
Nu zou het toch geregeld moeten zijn, we shall see.

Een beetje handwerk is er ook van gekomen aan mijn prinses.




Ik ben ook gestart met een TUSAL bokaal. Mijn eerste draadjes zitten d'er al in.



Zo, vandaag ga ik nog proberen om een beetje aan mijn romantische kussensloop te werken.


Snoeki-tik,

Mireille

3 opmerkingen:

Tania zei

Wat jammer dat het weer niet is meegevallen. Wij hebben ook ooit zo een rotvakantie gehad, 14 dagen regen in een caravan in de Ardennen. Sindsdien doe ik nooit meer vakantie in eigen land.

petrashandwerken ..steekje voor steekje zei

inderdaad jammer van het weer,
maar FIJN dat je dochtertje heeft genoten!
..het borduurtje ziet er al mooi uit!
gr.Petra

marion zei

jammer als het regent in je vakantie maar wel slim om dan naar huis te komen.........