18 april 2011

Biscornu AF


Heb verleden week mijn biscornu afgewerkt. Hij is redelijk groot uitgevallen maar dat was een
beetje de bedoeling. Heb nu allemaal van die kleine speldenkussentjes en wou daarom een keer
een groot. 


Had ook een nieuw werkje uitgezocht om mee naar de kust op weekend te nemen.
Heb voor iets kleins gekozen wat ik snel kan opnemen bij een paar minuutjes tijd.


Het is een schaarhoudertje in de vorm van een huisje van Sue Hawkins.
Het is mini-werk. Heb dit weekend nog niet zoveel gedaan omdat ik een deel
heb moeten uithalen.



Moet nu nog al de blogs die ik volg want was het paswoord van mijn stick vergeten met gevolg kon ik dit
weekend niet op mijn notebook. Was dat balen zeg. Heb vandaag onmiddellijk alles terug in orde gebracht zodat ik de volgende keren geen problemen zou hebben.

Zo ga nog een beetje mijn garen in mijn schuif rangschikken;

Snoeki-tik,

Mireille

3 opmerkingen:

Tania zei

Wat een mooie biscornu en wat een allerschattigst huisje.

Marijke zei

Hou zelf van een groot speldenkussen zo handig altijd te vinden, hihi deze van jou is prachtig!
Ooo zo mooi met ienie mienie steekjes je schaarhouderhuisje!
groetjes Marijke

petrashandwerken ..steekje voor steekje zei

de biscornu is PRACHTIG geworden..
écht 'n mooi "hebbedingetje",
net zo als 't schaarhoudertje!
veel handwerkplezier
en fijne paasdagen gewenst,
groetjes, Petra