23 februari 2011

Wat tellen we af

De laatste dagen komt er niet veel in huis van foto's opladen en  nemen, dus ik loop een beetje achter met
de foto's van onze verbouwingen.
Hier zijn de foto's van de werken van verleden week. Toen werd er een nieuwe trap gemetseld,
de electriciteit werd aangepast en de plakkerij werd bijgewerkt.


DH is onze nieuwe trap aan het metselen, de vorige trap was een houten trap.



En ja natuurlijk moest onze werfleider de werken goedkeuren. Hij plaatste daarom zijn handtekening in de cement.


Ik hoop vandaag de foto's te kunnen laden van de tegelwerken, ondertussen zijn ze al de tegels aan het invoegen. Wat tellen we de dagen af dat we terug in een normaal huisje wonen :-)


Snoeki-tik,
Mireille

2 opmerkingen:

marion zei

dat snap ik, ik zou er hoorndol van worden dus ik bewonder je.......

petrashandwerken ..steekje voor steekje zei

het zal zéker MOOI worden!
groetjes, Petra