11 januari 2011

Wat???

Wat kan je hier zoal verwachten? Wel het zal vooral gaan over borduren (kruissteek, traditioneel), patchwork en kantklossen. Ik doe ook aan scrapbooking maar dat is voor het ogenblik op een laag pitje. Ik zou toch terug eens moeten beginnen want mijn foto's stapelen zich op. Ja wat wil je met een meid van 2,5 jaar maak je nog veel foto's hé.

Gisteren heb ik mijn huiswerk afgemaakt voor het kantklossen. Ik ben blij dat ik zover geraakt ben  want hier zitten alle technieken in die we de 5 voorbije lessen hebben gekregen. Ik moet zeggen het is aardig gelukt.
Hier en daar een beginnersfoutje maar dat siert als je het later ziet als je eerste werkje.
Foto ga ik straks maken.

Heb eveneens mijn DMC borduurgaren gechecked. Heb een lijstje gemaakt van welke nummers ik nog onbreek en ga zaterdag zien om deze bij te kopen. Het garen gaat namelijk in België van prijs verhogen vanaf 1 februari 2011.

Zo vandaag is het een iets minder stressy dag, gisteren was namelijk mijn dochtertje haar 1ste schooldag. Alles is zeer goed gegaan. Wat een geruststelling hé voor de mama :-)

Snoeki-tik,

Mireille

2 opmerkingen:

marion zei

ik wil ook weer meer gaan scrappen.......
gaan ze in Belgie al met 2,5 naar school?
Jee wat een verschil?

Leuke start van je blog

Mireille zei

Hoi Marion,
Dank je voor je reactie.
Jaja hier beginnen ze op 2,5 jaar, dit noemen ze de instapklas wat een voorbereiding is op de 1ste kleuterklas.

Mireille